http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 235
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 489
بازدید ماه : 1267
بازدید کل : 62569
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

دو شنبه 10 آذر 1393 :: نويسنده : مهاجر

و آخرین کسی که در قلبم نشست ، بدجور دلم را شکست …

و آخرین بوسه ای که بر روی لبانم نشست ،احساس کردم تنها هوس است !

و این اولین اشتباه بود ، که بی خیال تو نشدم ،

باز هم از التماس ها و بی قراریها خسته نشدم و این اولین گناه من بود ،

که صدها بار به آغوش تویی آمدم که فکر میکردم پر از عشق است

پیش خود میگفتم تو زلالی مثل آب ، هر چه غم است با تو میرود زیر خاک

رفتم زیر خاک و آب گل آلود به من رسید ،

ریشه کردم و همه برگهایم خشکید !

و این آخرین غروب من بود برای کسی که صدها بار طلوع کردم !

و آخرین کسی که در قلبم نشست ، درهای امید را بر رویم بست،

شدم اسیری در قفس ،که حتی رنگ آسمان را هم نمیبیند ،

که حتی نمیتواند دستان اسیری مثل خودش را بگیرد ،

یا اشکی را بر چشمان کسی ببیند

تا به این خیال که مثل او دلشکسته در این دنیا است به زندگی امیدوار شود..

و اولین کسی که در قلبم نشست ، مثل همان آخرین کسی بود که قلبم را شکست ،

و اینگونه هر که آمد به قلبم مثل تو بود ،

همه حرفهایش ، حرف تو بود ، نگاهش به رنگ چشمان تو بود ،

گرمای تنش به گرمی هوس بود !

در این دو روز دنیا رنگ عشق را ندیدم ،

هر چه بی وفایی دیدم طعم وفا را نچشیدم ،

بارها شکستم و افتادم بر زمین ،

اما با همان حال خرابم سینه خیز راه خودم را میرفتم

و کسی نیامد دستانم را بگیرد مرا از زمین بلند کند!

و آخرین کسی که در قلبم نشست ،

تو بودی و رفتی و باز هم دلم شکست ،

اینبار نه از غم رفتن تو ، باز هم از غم شکستن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،